Często po zakupach, na portalach typu Opineo i Ceneo, klienci wyrażają opinię o transakcji. Zdarza się, że są to opinie negatywne. Warto odpowiednio podejść do tematu i wykorzystać wpisy klientów do stymulowania kolejnych zamówień, budowania zaufania i wizerunku profesjonalisty. Paradoksalnie nawet negatywne komentarze na temat naszej pracy, jeżeli spotkają się z właściwą odpowiedzią, mogą działać na korzyść naszego biznesu. W tym krótkim odcinku omawiam temat odpisywania na wszystkie pozostawione przez klientów opinie. Do złych praktyk możemy zaliczyć polemikę i punktowanie klienta, nawet jeżeli nie ma racji. Pokora, dystans, refleksja, wdzięczność i łatwa dostępność to cechy, które chcemy przekazać odpisując na opinie klientów.
Udostępnij mój artykuł, tak jak inni czytelnicy, którym się podobał.
1 Comment
Zapraszam do komentowania filmu tutaj lub na YouTube, na te komentarze również postaram się odpisać 😎👍