Podczas obsługi telefonicznej zdarzają się klienci, którzy są wkurzeni. Powody mogą być różne, do frustracji, która nie ma związku z naszą działalnością po rozczarowanie klienta właśnie naszymi usługami. Bez względu na to, czy rozmówca ma rację czy nie, rozmowy z ofensywnym klientem są trudne. Ale nie muszą takie być. W tym odcinku przedstawiam metody radzenia sobie z atakującym rozmówcą, omawiam prosty plan działania, który znacznie ułatwia obsługę tego typu osób. Pamiętajmy o tym, aby okazywać klientowi zrozumienie, wyrozumiałość, a także wdzięczność za to, że wybrał właśnie naszą ofertę. Zaprośmy klienta do dyskusji na równym poziomie, w relacji dorosły – dorosły, a nie dziecko – dorosły, gdzie na pozycji dziecka stawia się krzyczący klient.
Rozmowa z trudnym klientem – Jak prowadzić sklep internetowy: Odcinek 4 [YT]
Udostępnij mój artykuł, tak jak inni czytelnicy, którym się podobał.
1 Comment
Zachęcam do komentowania tutaj lub na YouTube.