Nazywam się Mariusz Grabowski, od blisko 10 lat jestem związany zawodowo z e-commerce, natomiast treści w Internecie publikuję od roku 2002. Zaczynałem od projektowania ubogich blogów w html, następnie tworzyłem proste strony Internetowe, w tym stronę szkoły podstawowej, do której uczęszczałem. Przez kilka lat prowadziłem portal na temat serii gier Fallout, której jestem ogromnym fanem. Na studiach otworzyłem portal o kulturystyce, który w szczycie odwiedzały tysiące użytkowników dziennie, portal sprzedałem po kilku latach.
Pracę w e-commerce zacząłem w księgarni internetowej Merlin. Następnie zmieniłem miejsce na Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A., gdzie po pewnym czasie zostałem menadżerem działu e-commerce i kierownikiem zespołu Internetowego. Z czasem moja wizja rozwoju sklepu przekroczyła możliwości A-T i zdecydowałem sie otworzyć własny sklep internetowy, wspólnie z bratem. Obecnie od ponad trzech lat jestem menadżerem e-commerce w firmie Lampomat, której sklep internetowy jest jednym z większych sklepów w Polsce w branży oświetleniowej. Platformę odwiedzają setki tysięcy użytkowników miesięcznie, a oferta przekracza 50 000 produktów.
W roku 2016 otworzyłem bloga, na którym się znajdujesz. Publikowałem tutaj treści nieprzerwanie do końcówki roku 2017. W tym czasie zrealizowałem kilka płatnych audytów stron, między innymi dla firmy szkoleniowej i znanego polskiego portalu z filmami. W roku 2017 wstrzymałem pracę nad blogiem ponieważ całą uwagę skoncentrowałem na rozwoju firmy. Od roku 2021 powracam do publikowania treści w tym miejscu. Ze względu na brak czasu ograniczę audyty prawie do zera, a częstotliwość wpisów nie przekroczy dwóch w miesiącu. Jednak na bazie mojego doświadczenia i aktywnej wieloletniej praktyki w braży e-commerce mam do przekazania ciekawe i aktualne, niezawsze przyjemne treści, które tutaj zamieszczę.
Dziękuję Ci za to, że poświęcasz czas na lekturę moich wpisów, być może niektóre z nich uznasz za cenne i trafne. Będzie mi z tego powodu bardzo miło. Inne treści możesz określić jako bezwartościowe lub mylne, dziękuję również za to, jednak nie będę miał z tego powodu żadnych zmartwień ani problemów ze snem.
Nie wysyłam newsletterów, nie umieszczam Tweetów, nie jestem korposzczurem, ani lalusiem z LiknedIn. Nie piszę artykułów sponsorowanych. Blog ma charakter hobbystyczny, stanowi odskocznię od pracy, źródło autorefleksji i możliwość spojrzenia z boku na własną działalność. Blog nie jest prowadzony pod kątem zarobkowym, jednak nie wykluczam takiej okoliczności.
– Mariusz Grabowski