Przewiń na dół i dowiedz się więcej.

W trzech prostych krokach sprawdź czy spełniasz kryteria umożliwiające pozyskanie profesjonalnej analizy Twojej strony internetowej.
1. Kto może skorzystać z darmowego audytu?
Sklep Internetowy
Strona firmowa
Landing page
2. Kiedy powinieneś skorzystać z mojego audytu?
Chcesz aby Twój sklep sprzedawał więcej
Chcesz wycisnąć ile się da z budżetu marketingowego
Chcesz skuteczniej pozyskiwać namiary na klientów
3. Co zyskujesz, wybierając mój audyt?
Profesjonalną analizę ruchu użytkownika na stronie/sklepie - dzięki czemu zyskasz wiedzę, które strony trzeba poprawić, a które motywują użytkownika do działania
Plan ukierunkowania użytkownika na oczekiwany efekt - dzięki czemu dowiesz się jak sprawić, by użytkownik robił to, czego od niego oczekujesz, np. składał zamówienie
Wytyczne jak zamienić powyższe plany na większą sprzedaż - dzięki czemu zrozumiesz jak to wszystko wprowadzić w życie
Spełniasz kryteria? Doczytałeś aż do tej pory?
Nie przegap okazji i zapisz się teraz!
Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń, odpowiedź na Twoje zapytanie może potrwać do siedmiu dni.
Mariusz Grabowski
e-commerce manager,
specjalita ds. optymalizacji konwersji