To jest tak proste, że wszystkie informacje zmieściłem na jednej grafice.
Przewiń na dół i dowiedz się więcej.

Wybierz audyt

W trzech prostych krokach sprawdź czy spełniasz kryteria umożliwiające pozyskanie profesjonalnej analizy Twojej strony internetowej.

1. Kto może skorzystać z darmowego audytu?

Sklep Internetowy Sklep Internetowy

Strona firmowa Strona firmowa

Strona firmowa Landing page

2. Kiedy powinieneś skorzystać z mojego audytu?

Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego Chcesz aby Twój sklep sprzedawał więcej

Jak efektywnie wykorzystać budżet sklepu internetowego Chcesz wycisnąć ile się da z budżetu marketingowego

Jak zdobywać leady Chcesz skuteczniej pozyskiwać namiary na klientów

3. Co zyskujesz, wybierając mój audyt?

Analiza sklepu internetowego Profesjonalną analizę ruchu użytkownika na stronie/sklepie - dzięki czemu zyskasz wiedzę, które strony trzeba poprawić, a które motywują użytkownika do działania

Plan działania sklepu Plan ukierunkowania użytkownika na oczekiwany efekt - dzięki czemu dowiesz się jak sprawić, by użytkownik robił to, czego od niego oczekujesz, np. składał zamówienie

Metoda wprowadzania zmian Wytyczne jak zamienić powyższe plany na większą sprzedaż - dzięki czemu zrozumiesz jak to wszystko wprowadzić w życie

Spełniasz kryteria? Doczytałeś aż do tej pory?
Nie przegap okazji i zapisz się teraz!





Pobierz ofertę w pdf.

Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń, odpowiedź na Twoje zapytanie może potrwać do siedmiu dni.

Mariusz Grabowski
e-commerce manager,
specjalita ds. optymalizacji konwersji