Livechat: zalety i wady – Jak prowadzić sklep internetowy: Odcinek 3 [YT]

Livechat to bardzo popularne rozwiązanie, które stosujemy w sklepach internetowych i na portalach usługowych. Pozwala wysyłać pliki, linki i przyspiesza komunikację z obsługą, co zwiększa współczynnik konwersji. Ze względu na łatwość instalacji często spotykamy się z sytuacją, gdzie ta wtyczka została dodana zbyt pochopnie. Wtedy zasłania stronę, irytuje użytkownika, na odpowiedź trzeba długo czekać, a przy tym marnuje czas firmy i dezorganizuje pracę. W tym nagraniu mówię jak przygotować się do instalacji livechatu i uniknąć wymienionych wyżej trudności.

Wcześniej pisałem na ten temat artykuł na blogu, ale postanowiłem jeszcze rozwinąć tę kwestię w nagraniu video.

Udostępnij mój artykuł, tak jak inni czytelnicy, którym się podobał.

1 Comment

  • Mariusz Grabowski 30 lipca 2022 Odpowiedz Author

    Wcześmiej pisałem na ten temat artykuł, ale czułem, że mam ochotę dodać jeszcze kilka słów na temat Livechatu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.