Rozszerzenie SMS w Googl Adwords

Rozszerzenie SMS w Google Adwords

Od niedawna Google Adwords umożliwia polskim użytkownikom skorzystanie z nowej funkcjonalności przy reklamach tekstowych. Rozszerzenie wiadomości (Click-to-message) pozwala dodać numer telefonu, na który użytkownicy mobilni, po kliknięciu, mogą wysłać wiadomość SMS.

 

Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords
 

Wyświetlanie rozszerzenia wiadomości można ustawić w wybranym przedziale czasowym, za pomocą harmonogramu emisji. Można zatem dopasować godziny wyświetlania rozszerzenia SMS do czasu pracy biura obsługi klienta. Domyślnie wyświetlanie jest aktywne cały czas.

 

Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords - harmonogram emisji
 

Po kliknięciu linku z rozszerzeniem, na telefonie wyświetli się obszar do wpisania wiadomości z gotową treścią (przygotowaną przez reklamodawcę) oraz podanym w Adwords numerem telefonu.

Wskazówka e-commerce Wskazówka dla Ciebie!
Chcesz zadać pytanie? Wpisz je w komentarzu na dole strony. Odpowiadam błyskawicznie! Przekonaj się.
Albo kliknij tutaj, aby użyć formularza kontaktowego i wysłać mi maila.

Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords - przykład
źródło grafiki: Adwords
 

Możliwości wykorzystania rozszerzenia wiadomości (Click-to-message) jest mnóstwo. Wszystko zależy od naszej kreatywności. Według mnie dobrym rozwiązaniem może być na przykład gotowa wiadomość do salonu fryzjerskiego, z zapytaniem o wolne terminy na dany dzień lub – podobnie – do restauracji, o wolne stoliki. Użytkownik może również poprosić reklamodawcę o oddzwonienie i przedstawienie oferty.

Jeżeli masz jakieś pomysły jak w inny sposób wykorzystać rozszerzenie wiadomości, koniecznie daj mi znać w komentarzu pod wpisem lub na Twitterze. Jeżeli chcesz zadać jakieś pytanie, podyskutować lub skrytykować coś, również wal śmiało.

Udostępnij mój artykuł, tak jak inni czytelnicy, którym się podobał.

Masz okazję być pierwszym komentującym!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.