Od niedawna Google Adwords umożliwia polskim użytkownikom skorzystanie z nowej funkcjonalności przy reklamach tekstowych. Rozszerzenie wiadomości (Click-to-message) pozwala dodać numer telefonu, na który użytkownicy mobilni, po kliknięciu, mogą wysłać wiadomość SMS.
![Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords](http://mariuszgrabowski.pl/wp-content/uploads/2016/10/RWA1.png)
Wyświetlanie rozszerzenia wiadomości można ustawić w wybranym przedziale czasowym, za pomocą harmonogramu emisji. Można zatem dopasować godziny wyświetlania rozszerzenia SMS do czasu pracy biura obsługi klienta. Domyślnie wyświetlanie jest aktywne cały czas.
![Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords - harmonogram emisji](http://mariuszgrabowski.pl/wp-content/uploads/2016/10/RWA2.png)
Po kliknięciu linku z rozszerzeniem, na telefonie wyświetli się obszar do wpisania wiadomości z gotową treścią (przygotowaną przez reklamodawcę) oraz podanym w Adwords numerem telefonu.
Wskazówka dla Ciebie!
Chcesz zadać pytanie? Wpisz je w komentarzu na dole strony. Odpowiadam błyskawicznie! Przekonaj się.
Albo kliknij tutaj, aby użyć formularza kontaktowego i wysłać mi maila.
![Rozszerzenie wiadomości SMS Google Adwords - przykład](http://mariuszgrabowski.pl/wp-content/uploads/2016/10/RWA3.png)
źródło grafiki: Adwords
Możliwości wykorzystania rozszerzenia wiadomości (Click-to-message) jest mnóstwo. Wszystko zależy od naszej kreatywności. Według mnie dobrym rozwiązaniem może być na przykład gotowa wiadomość do salonu fryzjerskiego, z zapytaniem o wolne terminy na dany dzień lub – podobnie – do restauracji, o wolne stoliki. Użytkownik może również poprosić reklamodawcę o oddzwonienie i przedstawienie oferty.
Jeżeli masz jakieś pomysły jak w inny sposób wykorzystać rozszerzenie wiadomości, koniecznie daj mi znać w komentarzu pod wpisem lub na Twitterze. Jeżeli chcesz zadać jakieś pytanie, podyskutować lub skrytykować coś, również wal śmiało.
Masz okazję być pierwszym komentującym!